Структура плану роботи педагога-організатора
Додайте текст тут...
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО (РІЧНОГО) ПЛАНУ РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
Планування виховної роботи - це процес моделювання діяльності педагога-організатора на певний період часу, коли він створює модель своєї діяльності: змістовну, організаційну, структурну.
Вступ.
Аналіз роботи педагога-організатора за певний період, визначення мети та
завдань на наступний:
- аналіз роботи педагога-організатора над проблемою;
- реалізація завдань програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів
ЗНЗ України»;
- організація виховного процесу (участь у проведенні загальношкільних виховних заходів);
- оптимізація діяльності органів учнівського самоврядування;
- взаємодія з дитячими та молодіжними громадськими організаціями (ЗНЗ, за
місцем проживання);
- співпраця з класними керівниками, вихователями та батьківським комітетом;
- недоліки та труднощі в роботі, причини;
- визначення мети та завдань на наступний рік.
І. Організаційні заходи щодо реалізації програми «Основні орієнтири виховання
учнів 1-11 класів ЗНЗ України»:
- вдосконалення мережі гуртків, секцій та інших форм позакласної діяльності;
- організація діагностично-прогностичної роботи у співпраці з практичним
психологом та соціальним педагогом;
-участь у розробці моделі виховної моделі навчального закладу;
- створення банку виховних систем та технологій;
- оформлення та оновлення кабінету педагога-організатора.
ІІ.
Організація виховного процесу(за основними орієнтирами виховання):
У розділі передбачаються заходи відповідно до рекомендацій програми «Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України»
2.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
2.2. Ціннісне ставлення до людей.
2.3. Ціннісне ставлення до природи.
2.4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
2.5. Ціннісне ставлення до праці.
2.6. Ціннісне ставлення до себе.
ІII. Співпраця з органами учнівського самоврядування:
- організація навчання шкільного парламенту у школі "Лідер"(чи іншій
формі навчання);
- надання допомоги в плануванні та організації діяльності органів учнівського
самоврядування;
- участь у проведенні спільних заходів та ін.
IV. Спільна діяльність із позашкільними закладами, дитячими та молодіжними
об'єднаннями й організаціями за місцем проживання:
- оптимізація співпраці педагога-організатора із керівниками позашкільних
навчальних закладів, дитячих та молодіжних об'єднань й організацій за місцем
проживання;
-участь у спільних виховних заходах;
- сприяння у залученні дітей до позакласної та позашкільної діяльності (участь
учнів у гуртках, секціях, об'єднаннях за інтересами тощо).
V. Індивідуальна робота з учнями:
- організація та проведення превентивних заходів з учнями, які перебувають на
внутрішньому та зовнішньому обліку;
VI. Робота з класними керівниками та вихователями:
- участь в методичних заходах щодо планування та організації роботи класного
керівника й вихователя з учнівським колективом;
- проведення спільних виховних заходів;
- надання допомоги класним керівникам та вихователям в організації діяльності
учнівського колективу.
VII.Взаємодія з батьками та громадськістю:
- участь в загальношкільних заходах (батьківські збори, засідання батьківського
комітету, конференції тощо);
- надання допомоги в організації суспільно-корисної праці.
VIII. Самоосвіта:
- визначення проблеми на наступний навчальний рік;
- опрацювання науково-методичної та психолого-педагогічної літератури;
- планування курсової роботи, визначення теми докурсового (курсового) завдання;
- підготовка до атестації (оформлення матеріалів з досвіду роботи).