Аналіз гурткового заняття

Аналіз заняття гуртка

Відвідане заняття -

Керівник гуртка

Дата відвідання -

Заняття за розкладом

Місце проведення -

Кількість гуртківців -

Тема: -

Мета:

з/п

Пункт аналізу Аналіз

1 Готовність приміщення, наявність

необхідного обладнання для організації

навчального процесу, використання

наочних посібників і сучасних засобів

навчання

Зал повністю готовий до заняття. Дистанції

наведені. Всі забезпечені спорядженням для

проходження дистанції: системами,

карабінами, мотузками.

2 Своєчасність початку занять, дотримання

вимог до зовнішнього вигляду гуртківців,

забезпечення роботи органів дитячого

самоврядування

Заняття розпочалося вчасно.

Всі гуртківці одягненні у відповідну форму і

готові до заняття

3 Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон

звертання, дотримання норм літературної

вимови, ступінь емоційності

Зовнішній вигляд - відмінний.

Звертається спокійно, всі норми

літературної вимови - дотримані. Багато

уваги приділяє індивідуальному підходу.

4 Визначення мети заняття, доведення її до

дітей, запровадження мобілізуючого

початку заняття

Доступно роз'яснює матеріал дітям

застосовуючи наочний принцип та

принципи послідовності та систематичності.

5 Відповідність теми заняття його змісту,

зв'язок із попередньою темою,

наступність

Тема заняття повністю відповідає його

змісту. Пов'язана із попередньою темою,

так як після вивчення відбувається

закріплення даної теми.

6 Виховна спрямованість, використання

методів виховного впливу на гуртківців.

Виховна, розвивальна та

профорієнтаційна робота на занятті

Використовує на занятті методи виховного

впливу з гуртківцями.

7 Наукова достовірність матеріалу,

використання сучасних досягнень науки,

техніки, промисловості, мистецтва,

екології, зв'язок із подіями сьогодення

8 Різноманітність прийомів навчання

(методів праці гуртківців) на занятті

Застосовує різноманітні прийоми навчання

на занятті.

9 Активність гуртківців у процесі заняття,

використання ігрових форм. Розвиток

допитливості, творчості, навичок

самостійного мислення

На занятті застосовує ігрові форми для

активності гуртківців.

10 Закріплення здобутих знань, вироблення

вмінь та навичок відповідно до профілю

гуртка. Повторення пройденого

Протягом заняття повторюється пройдений

матеріал, для кращого засвоєння та

закріплення нового.

матеріалу. Наявність міжпредметних

зв'язків

11 Прийоми заохочення й стимулювання

гуртківців

Заохочує та стимулює гуртківців до заняття

змагальними таблицями та рейтингами

учнів у змаганнях.

12 Знання керівником психологічних

особливостей дітей

Керівник володіє психологічними

особливостями дітей.

13 Раціональне використання часу на занятті Час на занятті використаний раціонально.

14 Формування навичок самостійної роботи

з довідковим та іншим матеріалом.

Дослідницька робота

15 Упровадження досягнень педагогічної

науки, сучасних методів навчання і

виховання, передового педагогічного

досвіду

Застосовує сучасні методи навчання і

виховання.

!б Використання різноманітних методів

навчання

На занятті використанні різноманітні

методи навчання.

17 Орієнтація гуртківців на подання

конкретної практичної допомоги закладу

18 Додержання правил техніки безпеки.

Проведення інструктажу

Правила техніки безпеки на занятті

дотримані.

Інструктаж проведений.

19 Підбиття підсумків кожного етапу

заняття

Підсумки на занятті були підведені на

кожному етапі.

20 Чіткість в організації початку й кінця

заняття

Початок і кінець заняття були чітко

організовані.

21 Рівень вирішення єдиної методичної

проблеми закладу

Висновки: Заняття проведено на високому рівні.

Пропозиції: ________________

Хто перевіряв чи надавав методичну допомогу

Керівник гурткаДодайте текст тут...

© 2017 Сумченко Оксана. смт.Дівички-1,Переяслав-Хмельницький район, Київська область,08457
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати